Vytisknout aktuální stránku Hotline double strike - titulní stránka

Titulní strana

RTB kampaně

Největší výhody našich RTB kampaní

Můžete vybírat konkrétní domény, na kterých chcete být vidět. Máme přehled 400 nejnavštěvovanějších, seriozních a prověřených webů vhodných pro zobrazování display formátů.

  • Jsme schopni garantovat i cenu za proklik, na základě specifikace cílového publika pro Vaši kampaň
  • Kampaň můžeme v rámci jednoho rozpočtu rozdělit na více linií (image + produkty)
  • V rámci kampaně můžeme specifikovat vzorce chování – zájmy uživatelů (Auto-moto, Business, Vaření-jídlo, Zábava-společnost, Rodina, Finance, Zdraví-krása, Hobby, Životní styl, Bydlení, Muži, Mobilní zařízení, Technologie, Zpravodajství, Outdoor, Domácí mazlíčci, Veřejná správa, Reality-nemovitosti, Sport, Studenti, Cestování, Video-filmy, Počasí, Ženy, Mládež)
  • V rámci spolupráce můžeme také nabídnout výrobu sady bannerů, pokud nemáte
  • Můžeme se dohodnout na každodenních reportech a konzultacích
  • Každou kampaň individuálně a nepřetržitě hlídáme a optimalizujeme k ještě lepším výsledkům

Více o RTB

01.08.2013

Od 1.9.2013 jsme se dohodli na exkluzivním zastupování reklamního formátu "Deník doporučuje"

07.01.2013

Vážení obchodní přátelé, rádi bychom Vás informovali o tom, že jsme v letošním roce roz

Reklama napříč všemi mediatypy

Double Strike s.r.o. je mediální a marketingová agentura se zkušenostmi od roku 2001. Při plánování kampaní a prodeji atraktivních reklamních formátů těžíme z naší dlouholeté praxe na poli prodeje a marketingu. Zaměřujeme se především na menší a střední firmy (SME segment). Našim klientům umíme i v rámci omezeného rozpočtu naplánovat a realizovat velmi efektivní kampaň s významnou návratností investice. Mezi našimi zákazníky jsou ale i ty největší firmy, jako například Česká spořitelna a.s. či Uniqa pojišťovna a.s. 

Hlavním naším cílem jsou dlouhodobě spokojení zákazníci, kterým námi realizované reklamní kampaně přinášejí zisk. Především v digitálním marketingu  pracujeme téměř od počátku tohoto odvětví. Aktuálně se soustředíme především na nové real-time-bidding display formáty, nativní články (all devices) a další novinky, pravidelně ale zároveň se svými klienty realizujeme komplexní dlouhodobé a efektivní mediaplány napříč různými mediatypy, včetně PR servisu. Žhavou novinkou je možnost programatické reklamy v TV - HbbTV, která vykazuje velmi dobré výsledky.

Více o společnosti