Vytisknout aktuální stránku Hotline double strike - titulní stránka

O společnosti

RTB kampaně

Největší výhody našich RTB kampaní

Můžete vybírat konkrétní domény, na kterých chcete být vidět. Máme přehled 400 nejnavštěvovanějších, seriozních a prověřených webů vhodných pro zobrazování display formátů.

  • Jsme schopni garantovat i cenu za proklik, na základě specifikace cílového publika pro Vaši kampaň
  • Kampaň můžeme v rámci jednoho rozpočtu rozdělit na více linií (image + produkty)
  • V rámci kampaně můžeme specifikovat vzorce chování – zájmy uživatelů (Auto-moto, Business, Vaření-jídlo, Zábava-společnost, Rodina, Finance, Zdraví-krása, Hobby, Životní styl, Bydlení, Muži, Mobilní zařízení, Technologie, Zpravodajství, Outdoor, Domácí mazlíčci, Veřejná správa, Reality-nemovitosti, Sport, Studenti, Cestování, Video-filmy, Počasí, Ženy, Mládež)
  • V rámci spolupráce můžeme také nabídnout výrobu sady bannerů, pokud nemáte
  • Můžeme se dohodnout na každodenních reportech a konzultacích
  • Každou kampaň individuálně a nepřetržitě hlídáme a optimalizujeme k ještě lepším výsledkům

Více o RTB

01.08.2013

Od 1.9.2013 jsme se dohodli na exkluzivním zastupování reklamního formátu "Deník doporučuje"

07.01.2013

Vážení obchodní přátelé, rádi bychom Vás informovali o tom, že jsme v letošním roce roz
Double StrikeO společnosti

O společnosti

Double Strike s.r.o. je především mediální a marketingová agentura. Při plánování kampaní a prodeji atraktivních reklamních formátů těžíme z naší téměř dvacetileté zkušenosti na poli prodeje a marketingu. Zaměřujeme se především na menší a střední firmy (SME segment). Našim klientům umíme i v rámci omezeného rozpočtu naplánovat a realizovat velmi efektivní kampaň s významnou návratností investice. Mezi našimi zákazníky jsou ale i ty největší firmy, jako například Česká spořitelna a.s. či Uniqa pojišťovna a.s. 

Navazujeme na tradici obchodní společnosti INTERNET TRADING s.r.o. . Od roku 2000 jsme obsloužili desítky tisíc klientů a objednávky v celkové hodnotě přes miliardu korun. Podíleli jsme se například na vývoji i následném obchodování firemních databází pro hráče jako Seznam, Centrum, Idnes. V roce 2011 byla firma akvizována mediální skupinou MAFRA a.s.

Také jsme vyvinuli a provozujeme intextový formát, který umožňuje zobrazit firemní sdělení u konkrétního slova v článcích obsahových médií. Naši licenci intextového formátu úspěšně využívají zpravodajské servery jako IDNES.cz, Deník.cz, Lidovky.cz, Metro.cz, Šíp.cz .

Aktuálně se soustředíme, kromě plánování a prodeje efektivních reklamních formátů, především na RTB. Jedná se o revoluční způsob nakupování a provozování display reklamy (real-time-bidding). Tento efektivní způsob nakupování a řízení kampaní mění bannerovou reklamu z brandové směrem k výkonnostní, s velmi přesným zacílením na Vaše vybrané cílové publikum. RTB je náročná disciplína, přesto jsme připravili s těmi nejlepšími z oboru pro naše klienty velmi výkonné balíčky, které k ničemu dlouhodobě nezavazují.

 Hlavním naším cílem jsou spokojení zákazníci, kterým námi realizované reklamní kampaně přinášejí zisk. Moc dobře víme, že se za méně peněz dá udělat více muziky :-) . 

Naše know-how plus spolupráce s našimi renomovanými partnery a zároveň jejich nezpochybnitelná zkušenost s nejen internetovým prostředím a marketingem je jednoznačnou zárukou úspěšnosti projektů i reklamních kampaní našich zákazníků.


clanky/s-nami-na-internetu-nebudete-sami