Vytisknout aktuální stránku Hotline double strike - titulní stránka

Naši partneři

RTB kampaně

Největší výhody našich RTB kampaní

Můžete vybírat konkrétní domény, na kterých chcete být vidět. Máme přehled 400 nejnavštěvovanějších, seriozních a prověřených webů vhodných pro zobrazování display formátů.

  • Jsme schopni garantovat i cenu za proklik, na základě specifikace cílového publika pro Vaši kampaň
  • Kampaň můžeme v rámci jednoho rozpočtu rozdělit na více linií (image + produkty)
  • V rámci kampaně můžeme specifikovat vzorce chování – zájmy uživatelů (Auto-moto, Business, Vaření-jídlo, Zábava-společnost, Rodina, Finance, Zdraví-krása, Hobby, Životní styl, Bydlení, Muži, Mobilní zařízení, Technologie, Zpravodajství, Outdoor, Domácí mazlíčci, Veřejná správa, Reality-nemovitosti, Sport, Studenti, Cestování, Video-filmy, Počasí, Ženy, Mládež)
  • V rámci spolupráce můžeme také nabídnout výrobu sady bannerů, pokud nemáte
  • Můžeme se dohodnout na každodenních reportech a konzultacích
  • Každou kampaň individuálně a nepřetržitě hlídáme a optimalizujeme k ještě lepším výsledkům

Více o RTB

01.08.2013

Od 1.9.2013 jsme se dohodli na exkluzivním zastupování reklamního formátu "Deník doporučuje"

07.01.2013

Vážení obchodní přátelé, rádi bychom Vás informovali o tom, že jsme v letošním roce roz
Double StrikeNaši partneři

Naši partneři

Spolupracujeme s řadou lokálních i nadnárodních společností. Jsou to především provozovatelé medií, dodavatelé služeb a další mediální agentury. 

 

Google LLC
adform
Seznam, a.s.
MAFRA a.s.
Economia a.s.
Vltava-Labe-Media a.s.
Ringier ČR, a.s.
Asset media s.r.o.
CET 21, s.r.o.
WDT s.r.o.
Impression Media, s.r.o
Group M, s.r.o.
ČESKÁ TISKOVÁ KANCELÁŘ
Internet BillBoard a.s.
Aliaweb a.s.
...a spousta dalších