Něco O RTB
Real Time Bidding (RTB) je označení pro automatizovaný nákup online reklamy, zpravidla displayové a video reklamy, prostřednictvím virtuálních aukcí, odehrávajících se v reálném čase. Nákup je řízený na úrovní jednotlivých impresí, kdy na každou dostupnou impresi (každý tzv. bid request), odpovídá inzerentova platforma (Demand Side Platform, DSP) s konkrétní nabídkou, v závislosti na nastavení kampaně. Systém Adform, který používáme, je tzv. holistická platforma, tedy platforma zastřešující všechny technologie využívané pro prodej a nákup online display a video reklamy, na všech zařízeních – desktop, mobil, tablet. Můžeme tedy zároveň v rámci jednoho prostředí spravovat kampaň na stránkách jakéhokoliv poskytovatele mediálních ploch (Google, Seznam, různé mediální domy a uskupení).
Cílené RTB kampaně
Našim klientům můžeme nabídnout jak startovní RTB balíčky cílené dle jednoduché specifikace požadovaného cílového publika, tak správu a optimalizaci složitých multikanálových kampaní. RTB mění display reklamu směrem k výkonnostní formě, kampaně mohou být nejen levnější, ale i daleko cílenější než "běžný" nákup bannerových ploch. Díky platformě Adform umíme také z každé kampaně vytáhnout spoustu přínosných a zajímavých statistických dat o průběhu a uživatelích. Základními možnostmi výběru publika jsou regiony, zájmy uživatelů, rozložení v čase (hodiny, dny v týdnu...), socio-demo parametry a typ zařízení (mobil, tablet, desktop...)
Velmi oblíbené jsou naše RTB balíčky, které jsou vhodné především pro B2B společnosti mimo hlavní proud e-commerce (eshopy). Balíčky cílíme dle zájmů, regionů nebo jde o kombinaci několika požadavků klienta. Mezi žádané v poslední době patří například Personální balíček, kde kombinujeme požadovaný region s publikem, které navštěvuje personální inzerci.
Kampaně, pokud nechce klient jinak, běžíme výhradně na prověřených a prémiových českých webech, nicméně díky globální platformě Adform úspěšně zvládáme i kampaně cílené na zahraniční trhy.
Samozřejmostí naší práce jsou pravidelné a podrobné statistiky v celému průběhu kampaně, konzultace a neustálá optimalizace směrem k ještě lepším výsledkům.