Vytisknout aktuální stránku Hotline double strike - titulní stránka

RTB display kampaně

RTB kampaně

Největší výhody našich RTB kampaní

Můžete vybírat konkrétní domény, na kterých chcete být vidět. Máme přehled 400 nejnavštěvovanějších, seriozních a prověřených webů vhodných pro zobrazování display formátů.

  • Jsme schopni garantovat i cenu za proklik, na základě specifikace cílového publika pro Vaši kampaň
  • Kampaň můžeme v rámci jednoho rozpočtu rozdělit na více linií (image + produkty)
  • V rámci kampaně můžeme specifikovat vzorce chování – zájmy uživatelů (Auto-moto, Business, Vaření-jídlo, Zábava-společnost, Rodina, Finance, Zdraví-krása, Hobby, Životní styl, Bydlení, Muži, Mobilní zařízení, Technologie, Zpravodajství, Outdoor, Domácí mazlíčci, Veřejná správa, Reality-nemovitosti, Sport, Studenti, Cestování, Video-filmy, Počasí, Ženy, Mládež)
  • V rámci spolupráce můžeme také nabídnout výrobu sady bannerů, pokud nemáte
  • Můžeme se dohodnout na každodenních reportech a konzultacích
  • Každou kampaň individuálně a nepřetržitě hlídáme a optimalizujeme k ještě lepším výsledkům

Více o RTB

01.08.2013

Od 1.9.2013 jsme se dohodli na exkluzivním zastupování reklamního formátu "Deník doporučuje" na serv…

07.01.2013

Vážení obchodní přátelé, rádi bychom Vás informovali o tom, že jsme v letošním roce rozšířili portfo…
Double StrikeProduktyRTB display kampaně

RTB display kampaně

Něco O RTB


Real Time Bidding (RTB) je označení pro automatizovaný nákup online reklamy, zpravidla displayové a video reklamy, prostřednictvím virtuálních aukcí, odehrávajících se v reálném čase. Nákup je řízený na úrovní jednotlivých impresí, kdy na každou dostupnou impresi (každý tzv. bid request), odpovídá inzerentova platforma (Demand Side Platform, DSP) s konkrétní nabídkou, v závislosti na nastavení kampaně. Systém Adform, který používáme, je tzv. holistická platforma, tedy platforma zastřešující všechny technologie využívané pro prodej a nákup online display a video reklamy, na všech zařízeních – desktop, mobil, tablet. Můžeme tedy zároveň v rámci jednoho prostředí spravovat kampaň na stránkách jakéhokoliv poskytovatele mediálních ploch (Google, Seznam, různé mediální domy a uskupení).

Cílené RTB kampaně


Našim klientům můžeme nabídnout jak startovní RTB balíčky cílené dle jednoduché specifikace požadovaného cílového publika, tak správu a optimalizaci složitých multikanálových kampaní. RTB mění display reklamu směrem k výkonnostní formě, kampaně mohou být nejen levnější, ale i daleko cílenější než "běžný" nákup bannerových ploch. Díky platformě Adform umíme také z každé kampaně vytáhnout spoustu přínosných a zajímavých statistických dat o průběhu a uživatelích. Základními možnostmi výběru publika jsou regiony, zájmy uživatelů, rozložení v čase (hodiny, dny v týdnu...), socio-demo parametry a typ zařízení (mobil, tablet, desktop...)

Velmi oblíbené jsou naše RTB balíčky, které jsou vhodné především pro B2B společnosti mimo hlavní proud e-commerce (eshopy). Balíčky cílíme dle zájmů, regionů nebo jde o kombinaci několika požadavků klienta. Mezi žádané v poslední době patří například Personální balíček, kde kombinujeme požadovaný region s publikem, které navštěvuje personální inzerci.

Kampaně, pokud nechce klient jinak, běžíme výhradně na prověřených a prémiových českých webech, nicméně díky globální platformě Adform úspěšně zvládáme i kampaně cílené na zahraniční trhy.

Samozřejmostí naší práce jsou pravidelné a podrobné statistiky v celému průběhu kampaně, konzultace a neustálá optimalizace směrem k ještě lepším výsledkům.