RTB kampaně
Můžete vybírat konkrétní domény, na kterých chcete být vidět. Máme přehled 400 nejnavštěvovanějších, seriozních a prověřených webů vhodných pro zobrazování display formátů.
Vyvinuli jsme kontextový reklamní systém zaměřený na přímou propagaci konkrétních produktů (zboží nebo služeb) na místech nejvíce navštěvovaných uživateli internetu.
Kombinuje prvky grafické bannerové reklamy (foto produktu) s krátkým textovým sdělením (stručný popis produktu) kontextově vázaný na klíčová slova v obsahu textu článků na obsahových serverech.
Aktuálně tento formát využívají známé zpravodajské servery jako např. www.idnes.cz, www.lidovky.cz, www.denik.cz, www.metro.cz , www.sip.cz s významným zásahem na miliony čtenářů každý den.
Cílení je možno specifikovat výběrem klíčových slov u jednotlivých produktů, což ovlivňuje i pravděpodobnost výskytu v článcích s určitým tématem.
Na rozdíl od klasické bannerové reklamy, kde většinou podporujeme firmu, značku, nebo jeden vybraný produkt, může zadavatel kampaně v tomto kontextovém formátu propagovat neomezené množství svých produktů a snadno kampaň editovat! Účinnost je obdobná jako u letákových rozesílek. Osloveni jsou i uživatelé, kteří nešli na internet primárně vyhledávat. Vyhledávání tvoří cca 5% času uživatele. 48% je věnováno čtení.
unikátní prostor k zobrazování sdělení přímo v obsahu článků
velké množství zobrazeníreklamních bublin, tedy zákazníkova sdělení
přímá cesta na web zákazníka
výborný poměr cena/výkon
prvky grafické i textové reklamy
kombinace image a produktové reklamy
garantovaný výkon
snadná editace
Kontaktujte nás, rádi Vás navštívíme a naplánujeme i Vám reklamní kampaň dle Vašich požadavků. Kontaktovat nás můžete prostřednictvím našeho kontaktního formuláře nebo psát na email: moravec@doublestrike.cz
S kontextovým formátem jste se již určitě na českém internetu setkali. Vypadá takto: