Vytisknout aktuální stránku Hotline double strike - titulní stránka

Kontextová reklama

RTB kampaně

Největší výhody našich RTB kampaní

Můžete vybírat konkrétní domény, na kterých chcete být vidět. Máme přehled 400 nejnavštěvovanějších, seriozních a prověřených webů vhodných pro zobrazování display formátů.

  • Jsme schopni garantovat i cenu za proklik, na základě specifikace cílového publika pro Vaši kampaň
  • Kampaň můžeme v rámci jednoho rozpočtu rozdělit na více linií (image + produkty)
  • V rámci kampaně můžeme specifikovat vzorce chování – zájmy uživatelů (Auto-moto, Business, Vaření-jídlo, Zábava-společnost, Rodina, Finance, Zdraví-krása, Hobby, Životní styl, Bydlení, Muži, Mobilní zařízení, Technologie, Zpravodajství, Outdoor, Domácí mazlíčci, Veřejná správa, Reality-nemovitosti, Sport, Studenti, Cestování, Video-filmy, Počasí, Ženy, Mládež)
  • V rámci spolupráce můžeme také nabídnout výrobu sady bannerů, pokud nemáte
  • Můžeme se dohodnout na každodenních reportech a konzultacích
  • Každou kampaň individuálně a nepřetržitě hlídáme a optimalizujeme k ještě lepším výsledkům

Více o RTB

01.08.2013

Od 1.9.2013 jsme se dohodli na exkluzivním zastupování reklamního formátu "Deník doporučuje" na serv…

07.01.2013

Vážení obchodní přátelé, rádi bychom Vás informovali o tom, že jsme v letošním roce rozšířili portfo…
Double StrikeProduktyKontextová reklama

Kontextová reklama v obsahu článků

Kontextová reklama v obsahu článků


Vyvinuli jsme kontextový reklamní systém zaměřený na přímou propagaci konkrétních produktů (zboží nebo služeb) na místech nejvíce navštěvovaných uživateli internetu.
Kombinuje prvky grafické bannerové reklamy (foto produktu) s krátkým textovým sdělením (stručný popis produktu) kontextově vázaný na klíčová slova v obsahu textu článků na obsahových serverech.

Kde se kontextová reklama zobrazuje?


Aktuálně tento formát využívají známé zpravodajské servery jako např. www.idnes.cz, www.lidovky.cz, www.denik.cz, www.metro.cz , www.sip.cz s významným zásahem na miliony čtenářů každý den.
Cílení je možno specifikovat výběrem klíčových slov u jednotlivých produktů, což ovlivňuje i pravděpodobnost výskytu v článcích s určitým tématem.

Na rozdíl od klasické bannerové reklamy, kde většinou podporujeme firmu, značku, nebo jeden vybraný produkt, může zadavatel kampaně v tomto kontextovém formátu propagovat neomezené množství svých produktů a snadno kampaň editovat! Účinnost je obdobná jako u letákových rozesílek. Osloveni jsou i uživatelé, kteří nešli na internet primárně vyhledávat. Vyhledávání tvoří cca 5% času uživatele. 48% je věnováno čtení.

Proč být v kontextu?


unikátní prostor k zobrazování sdělení přímo v obsahu článků
velké množství zobrazeníreklamních bublin, tedy zákazníkova sdělení
přímá cesta na web zákazníka
výborný poměr cena/výkon
prvky grafické i textové reklamy
kombinace image a produktové reklamy
garantovaný výkon
snadná editace

Kontaktujte nás, rádi Vás navštívíme a naplánujeme i Vám reklamní kampaň dle Vašich požadavků. Kontaktovat nás můžete prostřednictvím našeho kontaktního formuláře nebo psát na email: moravec@doublestrike.cz

S kontextovým formátem jste se již určitě na českém internetu setkali. Vypadá takto:

 

Enbra screen solarni 23112017