Vytisknout aktuální stránku Hotline double strike - titulní stránka

Nativní články

RTB kampaně

Největší výhody našich RTB kampaní

Můžete vybírat konkrétní domény, na kterých chcete být vidět. Máme přehled 400 nejnavštěvovanějších, seriozních a prověřených webů vhodných pro zobrazování display formátů.

  • Jsme schopni garantovat i cenu za proklik, na základě specifikace cílového publika pro Vaši kampaň
  • Kampaň můžeme v rámci jednoho rozpočtu rozdělit na více linií (image + produkty)
  • V rámci kampaně můžeme specifikovat vzorce chování – zájmy uživatelů (Auto-moto, Business, Vaření-jídlo, Zábava-společnost, Rodina, Finance, Zdraví-krása, Hobby, Životní styl, Bydlení, Muži, Mobilní zařízení, Technologie, Zpravodajství, Outdoor, Domácí mazlíčci, Veřejná správa, Reality-nemovitosti, Sport, Studenti, Cestování, Video-filmy, Počasí, Ženy, Mládež)
  • V rámci spolupráce můžeme také nabídnout výrobu sady bannerů, pokud nemáte
  • Můžeme se dohodnout na každodenních reportech a konzultacích
  • Každou kampaň individuálně a nepřetržitě hlídáme a optimalizujeme k ještě lepším výsledkům

Více o RTB

01.08.2013

Od 1.9.2013 jsme se dohodli na exkluzivním zastupování reklamního formátu "Deník doporučuje" na serv…

07.01.2013

Vážení obchodní přátelé, rádi bychom Vás informovali o tom, že jsme v letošním roce rozšířili portfo…
Double StrikeProduktyNativní články

Nativní články

Nativní články

Nativní reklama kombinuje výhody programatické reklamy a PR článků. Vypadá jako anotace článku a je od ní rozeznatelná pouze tím, že je označená. Čím více se podobá běžnému úvodnímu textu k článku a obrázek zapadá mezi ostatní fotografie, tím lepší výsledek lze očekávat. Spojení s redakčním obsahem jí dodává na věrohodnosti. Poutání nativního článku proklikává přímo na web inzerenta, kde ideálně další obsah vhodně navazuje, dokončuje nebo rozšiřuje téma nativní reklamy.

Nativní reklama obsahuje vždy titulek, obrázek a krátký text. Počet znaků a velikost obrázku jsou vzhledem k umístění mezi anotace článků omezeny, to zaručuje, že reklama „splyne“ s okolím, což je podstata jejího správného působení.

Supernativita

Máme unikátní výhodu supernativity (tzv. pixel-perfect). Reklamu je možné přesně přizpůsobit pro každý web jednotlivě. Toho lze dosáhnout vložením více textů a obrázků o různých rozměrech do jedné reklamy (šablony). Nová technologie při každém jednotlivém zobrazení automaticky zvolí rozměrově nejvhodnější text a obrázek.

Šablony pro nativní články

Nabízíme několik variant šablon podle počtu kombinací titulků a popisků. Optimální nativní reklama má několik variant délek textů (dále jen “popisků”) a rozměrů obrázků. Šablona obsahuje minimálně jeden titulek, jeden popisek a jeden obrázek. Součástí šablony může být i CTA popisek (např. “Číst více”).

Kde poběží supernativní články?

Nejzajímavější pro klienta se jeví největší zpravodajský server www.idnes.cz v kombinaci s tradičním zpravodajstvím www.lidovky.cz . Nativní články se objevují přímo mezi redakčním obsahem a pokud jsou popisky kvalitně napsané, kampaň vykazuje velmi pěkné CTR. Velmi důležitý je text na stránce, na kterou čtenáře přivedeme. Pokud tématicky navazuje a dále vzdělává čtenáře, který kliknul aby se něco dozvěděl o tématu "článku", bývá kampaň velmi úspěšná.

Naše dosavadní velmi pozitivní zkušenosti s tímto formátem nám již umožňují garantovat klientovi také cenu za proklik. Můžeme nastavit v rámci jedné kampaně i více kreativ (například 3 produktové řady + 1 image).