RTB kampaně
Můžete vybírat konkrétní domény, na kterých chcete být vidět. Máme přehled 400 nejnavštěvovanějších, seriozních a prověřených webů vhodných pro zobrazování display formátů.
Nativní reklama kombinuje výhody programatické reklamy a PR článků. Vypadá jako anotace článku a je od ní rozeznatelná pouze tím, že je označená. Čím více se podobá běžnému úvodnímu textu k článku a obrázek zapadá mezi ostatní fotografie, tím lepší výsledek lze očekávat. Spojení s redakčním obsahem jí dodává na věrohodnosti. Poutání nativního článku proklikává přímo na web inzerenta, kde ideálně další obsah vhodně navazuje, dokončuje nebo rozšiřuje téma nativní reklamy.
Nativní reklama obsahuje vždy titulek, obrázek a krátký text. Počet znaků a velikost obrázku jsou vzhledem k umístění mezi anotace článků omezeny, to zaručuje, že reklama „splyne“ s okolím, což je podstata jejího správného působení.
Máme unikátní výhodu supernativity (tzv. pixel-perfect). Reklamu je možné přesně přizpůsobit pro každý web jednotlivě. Toho lze dosáhnout vložením více textů a obrázků o různých rozměrech do jedné reklamy (šablony). Nová technologie při každém jednotlivém zobrazení automaticky zvolí rozměrově nejvhodnější text a obrázek.
Nabízíme několik variant šablon podle počtu kombinací titulků a popisků. Optimální nativní reklama má několik variant délek textů (dále jen “popisků”) a rozměrů obrázků. Šablona obsahuje minimálně jeden titulek, jeden popisek a jeden obrázek. Součástí šablony může být i CTA popisek (např. “Číst více”).
Nejzajímavější pro klienta se jeví největší zpravodajský server www.idnes.cz v kombinaci s tradičním zpravodajstvím www.lidovky.cz . Nativní články se objevují přímo mezi redakčním obsahem a pokud jsou popisky kvalitně napsané, kampaň vykazuje velmi pěkné CTR. Velmi důležitý je text na stránce, na kterou čtenáře přivedeme. Pokud tématicky navazuje a dále vzdělává čtenáře, který kliknul aby se něco dozvěděl o tématu "článku", bývá kampaň velmi úspěšná.
Naše dosavadní velmi pozitivní zkušenosti s tímto formátem nám již umožňují garantovat klientovi také cenu za proklik. Můžeme nastavit v rámci jedné kampaně i více kreativ (například 3 produktové řady + 1 image).